De ce este bine să devii creştin ?

      2639   Trăim vremuri în care oamenii nu mai au frică de Dumnezeu şi nici de oameni. Trăiesc o viaţă condusă de poftele şi interesele lor. Societatea de azi este similară cu cea din timpul Judecătorilor , cînd  „ fiecare făcea ce-i plăcea”. În acest context este necesar să fie cît mai mulţi oameni care să împiedice ” descompunerea ”  societăţii  şi să lucreze spre binele ei. Astfel este nevoie de oameni care au frică de Dumnezeu şi au dragoste pentru oameni, oameni creştini. Voi prezenta cîteva beneficii ale  vieţii de creştin:

1. Trăind , ai o „nădejde  care nu înşeală” ( Romani 5:5). A fi creştin înseamnă a -L accepta pe Isus Hristos ca Domn şi Mîntuitor al vieţii personale  şi a alege să trăieşti o viaţă ghidată de Cel care-ţi este Stăpîn al vieţii tale, o viaţă curată , după poruncile lui Dumnezeu date oamenilor în Sfînta Scriptură. Odată primind această salvare de la moartea veşnică, ai şi o nădejde că vei trăi veşnic, speranţă şi siguranţă pe care Dumnezeu ne-o promite în Cuvîntul Său:” Cine crede în Fiul are viaţă veşnică; dar cine nu crede în Fiul , nu va vedea viaţa, ci mînia lui Dumnezeu rămîne peste el”  (Ioan 3.36.) Devenind creştin, nu mai eşti rob al păcatului, scapi de mînia lu Dumnezeu şi ai viaţă veşnică.

2. Ai o relaţie permanentă cu Dumnezeu. Deşi nu mă consideram niciodată păgînă, înainte de a deveni creştină nu aveam nici o relaţie cu Dumnezeu sau îmi aduceam şi eu aminte uneori că acolo, sus, este Cineva sfînt care ne-a creat şi ne supraveghează. După ce m-am pocăit şi am crezut cu adevărat că Dumnezeu este Cel care M-a creat şi Cel care este Stăpîn pe viaţa mea şi nu mai pot  să-mi conduc viaţa singură şi că depind totalmente de El, am realizat ce înseamnă să ai o relaţie permanentă cu Dumnezeu. Aceasta înseamnă să comunici cu El prin rugăciuni  şi prin studierea Cuvîntului Său, să-I spui Lui toate nevoile şi problemele tale şi să fii sigur că, apelînd la EL,  El se va îngriji de toate acestea, să te încrezi în El şi să te laşi condusă de El. Nu mai eşti singur, El este întotdeauna cu tine, aşa cum a promis ” …Şi iată că Eu sînt cu voi în toate zilele, pînă la sfîrşitul veacului”(Matei 28: 20).

3. Poţi face discernămînt clar între ceea ce este bine şi ceea ce este rău. Acest discernămînt îl putem face datorită studierii Cuvîntului lui Dumnezeu, care este un adevărat ghid pentru viaţa celui care vrea să devină un creştin adevărat, ghid care îţi oferă direcţie în viaţă, îţi propune soluţii reale la probleme reale, sfaturi înţelepte la toate aspectele vieţii noastre.

4. Ai un scop bine definit în viaţă, ştii unde mergi şi ce vrei de la viaţă. Dumnezeu , cînd a creat pe om , făptură după chipul şi asemănarea Sa, l-a creat cu un scop .” să trăiască spre slava lui Dumnezeu „.Deci existenţa omului pe pămînt are o direcţie clară: tot ceea ce face omul pe pămînt este pentru Dumnezeu, ştii ce trebuie să faci şi ce vrei să faci.

5.Ai o viaţă împlinită şi un viitor frumos. Foarte mulţi oameni îşi trăiesc viaţa fără nici o satisfacţie, o viaţă de rutină, în care nimic nu se schimbă. În cele din urmă devin apatici , se satură de modul lor de viaţă, sunt întotdeauna nemulţumiţi de viaţa lor, cîrtitori, nimic nu este bine şi totul este neinteresant. Fiind creştin, trăieşti o viaţă împlinită, eşti satisfăcut, deoarece ştii care este voia lui Dumnezeu pentru tine , împlineşti această voie, eşti de folos oamenilor şi ştii că vei fi răsplătit potrivit cu ceea ce ai realizat pentru Dumnezeu.

6. Ai posibilitatea să devii un om integru. Cunoaştem multă literatură care vorbeşte despre  cum să devii o personalitate, dar  niciuna nu te face mai integru ca  Biblia , care este cea care îţi  arată starea , te modelează , te desăvîrşeşte şi îţi oferă şansa să fii un om integru . Este alegerea fiecăruia să se lase modelat de Dumnezeu prin Cuvîntul Său, căci” Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre , să îndrepte , să dea înţelepciune în neprihănire , pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvîrşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare buna„(2 Timotei 3: 16)

7. Pui preţ mai mare pe oameni. Înainte de a deveni creştină oamenii  nu reprezentau ” mare lucru ” pentru mine, cu excepţia părinţilor.  După ce inima mi-a fost transformată, am început să apreciez oamenii ca şi creaturi ale lui Dumnezeu, am început să mă interesez de ei , de starea lor, de problemele şi nevoile lor, am încercat să mă implic în viaţa lor ca să văd cum pot să-i ajut, am început să le spun şi altora ce a făcut Dumnezeu pentru omenire şi ce aşteaptă El de la fiecare din noi. Apoi am văzut preţul nespus de mare pe care L-a pus Dumnezeu pe om şi cum trebuie să-mi iubesc aproapele meu, care este una din poruncile lui Dumnezeu.

 Vedem numai beneficii în viaţa de creştin , vedem că acestă stare nu am fi putut s-o avem fără darul lui Dumnezeu-Isus, nu este un efort al nostru şi nici un merit. Este o mare oportunitate că Dumnezeu ne numeşte  copiii Săi şi că avem un Tată Atotputernic.

Ai vrea şi tu, scump cititor, o astfel de viaţă? Dacă da, nu ai decît să -ţi predai viţa în mîinile lui Isus şi să cauţi să faci voia Lui în toate lucrurile . Poţi s-o faci chiar acum , El este gata oricînd să te primească!!!

1 responses to “De ce este bine să devii creştin ?

  1. Pingback: m-am saturat!! « M3ta Subsol

Lasă un comentariu