Cantonament de iarnă 2011

În perioada 3-7 ianuarie 2011, în cadrul clubului de taekwon-do „Dunamis” s-a desfăşurat al II-lea cantonament de iarnă. Ne-am bucurat să avem un timp în care să cizelăm partea tehnică , pentru că acest cantonament l-am dedicat mai mult acestei părţi. Totodată , participanţii au studiat Sfintele Scripturi şi anume cursurile: ” Sens interzis, Iona!” unde cei mici au studiat experienţa prorocului Iona cu Dumnezeu  şi  „Dumnezeule, exişti?” care  este un curs în care găseşti răspuns la întrebări ca: Există Dumnezeu? Îi pasă Lui de mine? Ce a făcut El pentru mine? Ce aşteaptă El de la mine?

La final de cantonament , participanţii au mărturisit  impresiile. Iată câteva din ele:

-Roma (Ungheni): ” La acest cantonament am învăţat multe despre Dumnezeu, mi-am întărit rezistenţa, am putut să -mi cizelez tulurile pentru centura mea şi m-am împrietenit cu colegii din Călăraşi. La partea spirituală am învăţat mai multe despre Dumnezeu”

-Mihai: ” Am reuşit să văd care-mi sunt greşelile ca să ştiu cum să le corectez şi să lucrez asupra lor în continuare”

Marcela: ” De când studiez Biblia , părinţii mei se miră de ce nu mai strig şi de ce nu mă mai enervez atât de repede. După fiecare lecţie făcută , merg acasă şi sunt mai cuminte. Am posibilitatea să mă gândesc la ceea ce am învăţat din Cuvântul lui Dumnezeu şi aceasta parcă mă motivează să mă port altfel”

Tatiana: ” Consider că a fost un cantonament frumos, în care am reuşit să cresc în ambele aspecte: fizic şi spiritual”

Alexandru: ” Am aflat multe despre Dumnezeu şi Isus Hristos”

Mai jos vă prezentăm câteva poze de la acest cantonament:

2 responses to “Cantonament de iarnă 2011

  1. Super cantonamentul. să fie mai des aşa cantonamente.

  2. alexandrov gheorghe

    foart interesant a fost in cantonament………nici nu am crezut ca va fi asha interesant.

Lasă un răspuns

