Manualul ” Doamne, învaţă-mă să mă rog”

Recent am participat la un seminar în care am studiat cîteva lecţii din manualul „Doamne, învaţă-mă să mă rog” , care este un curs foarte bun pentru copii. Este foarte interactiv, foarte creativ şi este centrat pe rugăciunea ” Tatăl Nostru”. Copiii, care vor studia acest curs, sunt numiţi soldaţi din FSD, Forţele speciale ale lui Dumnezeu (numit Comandantul Şef) care au o misiune de îndeplinit, au de trecut un curs de pregătire , sunt bine echipaţi şi sunt împărţiţi în detaşamente  de elită.

Recomand acest curs tuturor care au copii în preajma lor sau lucrează cu copiii, este o modalitate foarte interesantă şi eficientă de a -i învăţa pe copii să se apropie prin rugăciune de Dumnezeu şi să-L numească Tată.

One response to “Manualul ” Doamne, învaţă-mă să mă rog”

  1. Ghenadie si Diana, pace si Hristos a Inviat. Am citit despre cartea de mai sus, cum asi putea s-o procur. Unde se vinde. Asi dori s-o cumpar pentru copii mei.
    Va multumesc si multa pace. Binecuvintari.

Lasă un răspuns

