Cum să sărbătorim Floriile.

Această zi se sărbătoreşte cu o duminică înainte de Paşte,  ceea ce simbolizează intrarea Domnului Isus în Ierusalim,  înainte de a pătimi pentru întreaga omenire şi care este relatată de apostolul  Ioan aşa:

” A doua zi, o gloată mare care venise la praznic, cum a auzit că vine Isus în Ierusalim, a luat ramuri de finic şi I-a ieşit în întîmpinare, strîgînd: „Osana! Binecuvîntat este Cel ce vine în Numele Domnului, Împăratul lui Israel!”  Isus a găsit un măgăruş şi a încălecat pe el, după cum este scris: „Nu te teme, fiica Sionului,  iată că Împăratul tău vine călare pe mînzul unei măgăriţe.”   Ucenicii Lui n-au înţeles aceste lucruri de la început,  dar, după ce a fost proslăvit Isus, şi-au adus aminte că aceste lucruri erau scrise despre El şi că ei le împliniseră cu privire la El.       (Ioan 12:12-16)

Cînd s-a adunat norodul în jurul Lui, El a strigat:

„Cine crede în Mine nu crede în Mine, ci în Cel ce M-a trimis pe Mine. Şi cine Mă vede pe Mine , vede pe Cel ce M-a trimis pe Mine.  Eu am venit ca să fiu o lumina în lume, pentru ca oricine crede în Mine să nu rămînă în întuneric. Dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec,  căci Eu n-am venit să judec lumea, ci să mîntuiesc lumea. Pe cine Mă nesocoteşte şi nu primeşte cuvintele Mele, are cine-l osîndi: Cuvîntul pe care l-am vestit Eu, acela îl va osîndi în ziua de apoi.  Căci Eu n-am vorbit de la Mine însumi, ci Tatăl, care M-a trimis, El Însusi Mi-a poruncit ce trebuie să spun şi cum trebuie să vorbesc.

Deci ,  această zi de sărbătoare este o ocazie ca să învăţăm să nu nesocotim cuvintele Domnului Isus Hristos, să primim Cuvîntul vestit de El, care este relatat în Sfintele Scripturi, ca să nu fim osîndiţi în ziua de judecată, ci să avem parte de mîntuirea Lui.  Iar pentru aceasta trebuie să-L studiem.   Dumnezeu să ne ajute la aceasta.

Lasă un răspuns

