Ziua de naştere a soţiei mele!

Picture 013 Astăzi este ziua soţiei mele scumpe, Diana!Îi doresc în această zi să aibă parte de toate binecuvîntarile Domnului Isus în care am crezut ambii cu 8 ani în urmă şi pentru care Diana are o dragoste deosebită şi dorinţă de a-L urma. Bibilia spune că o soţie bună este un dar de la Dumnezeu, vreau să-I mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat aşa un dar  minunat.

Diana,  te iubesc foarte mult şi vreau să-ţi mulţumesc pentru viaţa frumoasă pe care o avem împreună şi pentru susţinerea pe care mi-o oferi în ceea ce facem împreună pentru Domnul nostru Isus Hristos. Doresc ca toate cuplurile să aibă parte de o viaţă frumoasă de căsătorie şi plăcută înaintea lui Dumnezeu şi a oamenilor.

Cu multă dragoste soţul tău , Ghenadie.

7 responses to “Ziua de naştere a soţiei mele!

  1. Alexandru Curbet

    La multi ani cu sanatoate ,
    Sa va dea Domnul tot ce doriti ,
    Zile senine si fericire
    La multi ani sa traiti .

    La multi ani , Diana .

  2. Diana felicitari, ii multumesc Lui Dumnezeu pentru ca a facut sa te cunosc. Multe, multe binecuvintari.

  3. ghenadiana

    Mulţumesc mult!!! Şi mie îmi pare bine că te-am cunoscut!

  4. la multi ani si din partea mea,desi e un pic cam tarziu…dar niciodata nu e tarziu…Dumnezeu pe toate la face la timpu lor,simte-te mandra ca ai asa sot!!!mia fost antrenor,dar mia fost si un ghid sa vad lumea cu alti ochi.pentru asta ii multumesc…

    LA MULTI ANI!

  5. Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!! (intirziate da-s de departe)
    LA MULTI ANI!

  6. Natalia Voinovan

    Felicitari, Diana! Ziua ta sa fie in fiecare zi (scuza de tautologie)!!! Ma bucur pentru familia voastra, sinteti un cuplu minunat! Realizari mari in tot ceea ce faceti, o casnicie trainica si-n continuare, sanatate multa!!!

  7. Mulțumesc tare mult, Natalia! Și vouă vă doresc o căsătorie trainică și fără regrete! Voi cum sunteți?

Lasă un răspuns

