Impresii de la seminarul cu profesorii la Camenca.

img_0206Recent m-am întors de la sanatoriul „Nistru” din Camenca , unde a avut loc un seminar cu profesorii din republică. Am fost în număr de 20 de persoane. Seminarul a fost organizat de  Asociaţia ” English  for a new life school ” şi planificat pentru 10 zile. Am beneficiat de o vacanţă foarte plăcută, de un timp frumos , o oportunitate de a face tratamente şi de un personal amabil, competent şi binevoitor.Pentru mine şi colegele  mele , acestea au fost o binecuvîntare mare, căci nu prea ne facem timp ca  să ne îngrijim de sănătatea noastră.  De cele mai dese ori mergem la medic în situaţii extreme, atunci cînd este deja grav , cînd s-au adunat mai multe şi nu ştim să ne îngrijim de trupul pe care ni l-a dat Dumnezeu ca să I slujim Lui. Dar cel mai important nu a fost aceasta, ci faptul că am avut posibilitatea să-L cunoaştem mai mult pe Dumnezeu, studiind cursul ” Doamne , vreau să te cunosc! „. Am avut posibilitatea să-mi revizuiesc relaţia mea cu Dumnezeu, să mă cercetez şi să văd dacă-L cunosc îndeajuns pe Dumnezeu ca şi copil al Lui. Dumnezeu se descoperă poporului Său sub mai multe nume: Elohim, El Elion, El Şadai, Adonai, Iehova, Iehova Rafa, etc, ca oamenii să-L cunoască şi să aleagă să se bizuie pe Numele Lui ca să aibă biruinţă în toate situaţiile vieţii. Este un curs foarte interesant, cu adevăruri vitale pentru oricine care doreşte să aibă o relaţie corectă cu Dumnezeu şi să  apeleze la El în orice  moment al vieţii. Sigur că este alegerea omului în cine să se încreadă, căci „unii se încred în caii şi carele lor, alţii în Numele Domnului„, dar deosebirea dintre cele două categorii de oameni este că primii se-ndoaie şi cad , iar a doua categorie se îndoaie , dar nu cad, căci aleg să se încreadă în Numele lui Dumnezeu. Cunoscînd Numele lui Dumnezeu şi semnificaţia lor,  înveţi să te raportezi corect la necazurile care vin în viaţă,  înveţi  să apelezi  la El în primul rînd şi să te încrezi  în Numele Lui, care este ” un turn de scăpare„. Adevărul frumos pe care mi l-am însuşit este că Dumnezeu nu cere mult de la noi, El vrea ca cei ce au crezut în El să se bizuie pe El, să vină la El. El se prezintă nouă , ne arată beneficiile încrederii în El, ne rezolvă El problemele noastre, ne vindecă, ne scapă din situaţii de criză, ne arată unde putem găsi alinare , adevărata pace, protecţie, iar  de la noi El nu cere altceva nimic decît să venim la El, să apelăm la El şi ne bizuim pe El. Este un curs deosebit!

 Vreau să mulţumesc mult   Nataliei Boicu , care dirijează cu toate activităţile asociaţiei şi Zinaidei Cibotărică care ne-au ajutat să înţelegem mai bine aceste adevăruri biblice şi altor persoane pe care nu le cunoaştem , dar care s-au îngrijit foarte bine ca să noi ne simţim bine. Dumnezeu să le răsplătească eforturile şi atitudinea lor faţă de noi!!!

One response to “Impresii de la seminarul cu profesorii la Camenca.

  1. E foarte frumos ce ai facut, Diana, Domnul sa te binecuvinteze. Sa nu iutam ca Numele Domnului este turnul nostru de scapare.

Lasă un răspuns

