Studiază Epistola lui Pavel către Corinteni !

            Cu cîteva zile în urmă am început să studiez manualul de studiu biblic inductiv ” 1 Corinteni” , partea 1. Abia am făcut privire de ansamblu asupra acestei epistole , dar am învăţat atît de mult. Nu am mai studiat această carte din Biblie niciodată, o citisem doar. A fost suficient ca să fac observaţii  asupra profilului autorului şi al destinatarilor  ca să constat cît de mari probleme aveau, în ce stare era biserica din Corint şi care era impactul ei în societate. Am realizat că creştinii din acel oraş nu erau tocmai o mărturie bună pentru cei 250.000 de locuitori ai oraşului, din cauza faptelor şi atitudinii lor. Mă întreb: oare cum suntem noi,  trecem şi noi prin asemenea stări sau situaţii, ce gîndire avem noi ?

Abia aştept să continui studiul acestei epistole ca să-mi fac o evaluare a stării mele şi să văd cum pot  influenţa pozitiv pe cei din jurul meu.

Lasă un răspuns

