Impresii de la Conferinţa Naţională a Pedagogilor

În perioada 06-07 noiembrie asociaţia „Engleză pentru o viaţă nouă” a organizat o conferinţă pentru pedagogii din republică.Conferinţa a fost moderată de dl.Vasile Filat şi a avut ca subiect „Cum să-i cîştigăm-aborsăm pe elevii dificili”. Conferinţa a fost un adevărat laborator pedagogic, în care fiecare şi-a expus părerea cu privire la acest subiect, discutînd care sunt caracteristicile acestor elevi, din ce cauză sunt aşa , de ce creşte numărul lor şi care sunt soluţiile pentru o astfel de problemă. Am lucrat pe textul biblic „Proverbe”, pînă la capitolul 8, de unde am văzut ce soluţii propune Dumnezeu cu privire la astfel de atitudine şi comportament al elevilor.  La conferinţă am participat împreună cu alţi 7 profesori din Străşeni.Mi-a  ajutat mult această conferinţă , pentru că am înţeles clar ce am de făcut şi cum să abordez pe aceşti elevi, am văzut unde mai am de lucrat şi abia aştept să treacă vacanţa ca să mă întîlnesc cu elevii mei şi să folosesc ceea ce am învăţat la conferinţă. Mulţumesc mult dlui Vasile Filat şi Năsticăi pentru ceea ce au investit în noi !!!

One response to “Impresii de la Conferinţa Naţională a Pedagogilor

  1. Ciprian Sarivan

    Brovo! Foarte frumos blog si foarte frumos din partea voastra ca ati inceput sa scrieti pe blog pentru ca cit mai multi oameni sa cunoasca Biblia.

Lasă un răspuns

